Denna webbplats använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att fortsätta använda webbplatsen accepterar du detta. Läs mer om cookies här

en bild
  • Registrering
  • Logga in
  • Language
Tillbaka
Visa undermeny Dölj undermeny

Administrativ affärssupport

För svenska företag som behöver administrativ affärssupport, erbjuder Business Sweden i Schweiz en rad tjänster såsom payroll för att starta upp och hantera organisation i landet. Läs mer om våra tjänster nedan

Business Sweden i Zürich erbjuder ett urval av tjänster för svenska företag som är verksamma på den schweiziska marknaden. Tjänsterna anpassas efter det individuella företagets behov, bland annat erbjuder vi: 

  • Lokalt kontor
    • Kontorsplats på Business Swedens kontor i centrala Zürich
    • Virtuellt kontor med officiell adress i Schweiz
      • Hantering av telefonsamtal samt post
    • Bolagsetablering
  • Rekrytering
    • Registrering av anställda
    • Avtalsrättsliga frågor om kontrakt och anställning
    • Payroll
  • Bokföring
  • Momsregistrering
    • Lokal momsrepresentant

Mer information om bolagsetablering och tjänsterna ovan finns här

en bild

Susanne Lampert

Consultant Zürich Consultant, Zürich
+41 44 287 30 01