Denna webbplats använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att fortsätta använda webbplatsen accepterar du detta. Läs mer om cookies här

en bild
  • Registrering
  • Logga in
  • Language
Tillbaka

USA: Augmented Reality för den amerikanska detaljhandeln

Insikter från USA

Eftersom den redan konkurrenskraftiga amerikanska detaljhandeln fortsätter att intensifieras, måste detaljhandlare hitta sätt att sticka ut från mängden. Samtidigt efterfrågar amerikanska konsumenter i allt större utsträckning detaljhandel som kan överbrygga den fysiska / digitala klyftan.

Även om augmented reality (AR) är en hajpad teknologi som kan verka tveksam i sin användbarhet, så erbjuder AR stort värde för återförsäljare samtidigt som de tillgodoser konsumenternas behov.

Business Sweden har identifierat fem typer av AR-projekt som ger maximal inverkan för återförsäljare och kunder. Oavsett om du är en svensk återförsäljare som vill attrahera nya amerikanska kunder eller en tredjepartsleverantör som vill stödja befintliga återförsäljare i deras implementering av AR så är möjligheterna tydliga.

Klicka på länken nedan för att se hur du kan stödja AR-revolutionen i den amerikanska detaljhandeln.

Dokumentinformation
Författare: Mayra Mateos
Datum: 15 maj 2018
Storlek: 1,5 MB(pdf)
Ladda ner