Denna webbplats använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att fortsätta använda webbplatsen accepterar du detta. Läs mer om cookies här

en bild
  • Registrering
  • Logga in
  • Language

09 okt - 13 okt Köln, Tyskland

Svensk samlingsmonter på Anuga 2015

Business Sweden arrangerar en svensk samlingsmonter på världens största livsmedelsmässa ANUGA 2015. Mässan arrangeras vartannat år och är endast öppen för branschbesökare.

År 2013 deltog över 6 600 utställare från ca 100 länder och har över 154 000 kvalificerade besökare från hela världen. Mässan utgör därmed en utmärkt plattform för internationella kontakter inom branschen. Den ger även en omfattande bild av vad marknaden har att erbjuda.

Business Sweden har arrangerat en svensk samlingsmonter på Anuga för företag verksamma i Sverige under många år och behåller därmed sin prioriterade placering.

Varför ställa ut i den svenska samlingsmontern?

  • För flera svenska utställare i samlingsmontern har deltagandet lett till konkreta affärer och värdefulla kontakter för framtiden.
  • Mässan karaktäriseras av hallar med olika tema och den svenska har en framträdande placering i hall 10,2 (Anuga Fine Food).
  • Deltagande på Anuga 2015 kommer återigen att vara delfinansierat av Business Swedens livsmedelsprogram. 
  • Business Sweden sköter all projektledning, koordinering, kommunikation med mässans representanter, förberedelser inför mässan samt stöttar under mässdagarna.

Kvarvarande platser i samlingsmontern är begränsade! Anmäl dig senast den 30 april!

Via formulär nedan kan du göra en intresseanmälan! Då kontaktar vi dig inom kort för mer information. Du kan också direkt kontakta:

Mona Hedenskog
Business Sweden
T: 08 588 660 40
M: 0708 838728
E: mona.hedenskog@business-sweden.se

Registreringen har stängt. Var vänlig och kontakta oss för mer information.

Anuga

Läs mer om fackmässan Anuga här.

Try Swedish!

Den svenska montern presenteras under marknadsföringskonceptet "Try Swedish!" som är gemensamt framtaget av Business Sweden och Visit Sweden med syftet att skapa uppmärksamhet kring svenska produkter utomlands.